Skeelerseizoen 2022 gaat van start!

Vanaf maandag 21 maart gaan onze skeelertrainingen weer van start. We gaan als vereniging een bijzonder seizoen tegemoet, maar de organisatie van 2 prachtige evenementen: de Special Olympics Nationale Spelen en het Nederlands Kampioenschap Baan. Daarnaast zijn er nog vele andere leuke activiteiten, zoals de jaarlijkse toertocht, de clubcompetitie, de stouwdamcompetitie enzovoort. Kortom: bij onze vereniging is altijd wat leuks te doen!

Wil je graag eens een keer sfeer komen proeven en (vrijblijvend) mee komen trainen? Dat kan natuurlijk! Op deze pagina vinden jullie alle informatie die je nodig hebt. Meldt je snel aan om een keer mee te doen!

Beginnerscursus volwassenen
Voor volwassen (15/16+) skeeleraars bieden we ook dit jaar weer een beginnerscursus aan. Deze cursus zal gecombineerd worden met de bestaande recreantengroep, misschien wel de gezelligste trainingsgroep die we in huis hebben! Na de beginnerscursus kun je aansluiten bij deze recreantengroep.
De kosten van de cursus bedragen € 20,-. De cursus bestaat uit 5 (dinsdag)avonden van 19.30 tot 20.30 uur. Besluit je om na de beginnerscursus lid te worden dan is het 1e kwartaal van je lidmaatschap gratis! Aanmelden kan via info@skeelerverenigingrijssen.nl.

Reacties gesloten.