Contributie skeeleren

Zij, die zich aanmelden als lid van de Schaats- en Skeelervereniging, worden ook lid van de KNSB en genieten daardoor van een aantal faciliteiten, waarbij met name een toepasselijk verzekeringspakket erg belangrijk is. Ook hebben leden gratis toegang tot de ijsbaan in Rijssen, wanneer deze open is. De bondsafdracht wordt afzonderlijk geïncasseerd. Voor jeugdleden is dit een bedrag van EUR 10,80 en voor volwassenen (18 jaar en ouder) EUR 15,12.

De contributie voor actieve leden is als volgt vastgesteld (peildatum: 1 januari van elk jaar, prijzen per kwartaal):

Volwassenen (18 jaar en ouder)€ 31,00
Toerrijders€ 23,50
Jeugdleden t/m 17 jaar

€ 23,50

Wanneer in één gezin meer dan 2 personen lid zijn, dan geldt voor de 3e persoon en meer een korting van 50% op de contributie. De contributie wordt geïncasseerd bij aanmelding en daarna jaarlijks in januari, april, juli en september via automatische incasso. Elk lid is minimaal vier kwartalen lid. Na deze periode is het lidmaatschap per kwartaal opzegbaar. Daarbij geldt dat een opzegging minimaal één maand vóór het begin van een nieuw kwartaal binnen moet zijn bij de ledenadministratie (leden@ssvrijssen.nl).

Reacties zijn gesloten.