Adres: Opbroekweg 42, 7461 PH Rijssen.

In 2018 hebben we als vereniging een prachtige nieuwe accommodatie in gebruik genomen. Deze is gelegen aan de Opbroekweg in Rijssen. De accommodatie bestaat uit een officiƫle inline-skate piste van 200 meter met daaromheen een (vlakke) asfaltbaan van 295 meter die in de winter dienst doet als natuurijsbaan. Ook wordt deze asfaltbaan in de zomer gebruikt voor skeeleractiviteiten.

Er is ruime parkeergelegenheid aanwezig. Op de accommodatie zijn tevens toiletten aanwezig. Op 3 september 2021 hebben we ons nieuwe clubgebouw geopend, welke daarbij de toepasselijke naam ’t laatste rondje’ heeft gekregen.

De locatie is beschikbaar voor verhuur aan bijv. trainingsgroepen en verenigingen. Neem voor informatie hierover contact met ons op via kantine@ssvrijssen.nl.

Reacties zijn gesloten.