Skeelerseizoen 2024 gaat van start

Vanaf maandag 11 maart gaan onze skeelertrainingen weer van start. Onder het kopje Trainingsschema kunt u het schema voor dit seizoen vinden. Ben je geïnteresseerd en wil je graag eens kijken of skeeleren ook wat voor jou is, kom dan vooral een keer meetrainen. Meldt je van tevoren wel even aan via trainingen@ssvrijssen.nl.

In de week van 8 april organiseren we een open trainingsweek. Die week is er speciaal op gericht om geïnteresseerde skeeleraars te laten zien wie wij zijn, wat we doen en hoe leuk skeeleren is. In die week willen we ook beginnen met een beginnerscursus, met name gericht op de oudere jeugd (16+) en volwassenen. In 4 avonden (9, 16, 23 en 30 april) gaan we aan de slag met de basisvaardigheden voor het skeeleren (houding, remmen, veiligheid en techniek). De kosten voor deze cursus bedragen € 25. Veel deelnemers aan de beginnerscursus stromen vervolgens door naar onze recreantengroep (dinsdagavond 19.30 – 20.30 uur). Het 1e kwartaal lidmaatschap is na zo’n doorstroom gratis! Opgeven voor de beginnerscursus graag via trainingen@ssvrijssen.nl. Vermeldt in de mail even je naam, telefoonnummer en of je specifieke dingen hebt die je wil leren.

Voor alle trainingen geldt dat een valhelm verplicht is. Deze is bij ons te leen. Overige bescherming wordt aangeraden.

Reacties zijn gesloten.